tisdag 19 maj 2015

Min stora tjej

För 6 år sen låg vi på BB med världens sötaste bebis i famn. Världen förändrades för alltid och en kärlek som inte har några gränser uppstod. Älskade Lovisa va äntligen född!
Nu 6år senare så kan jag bara konstatera att Lovisa fortfarande är helt fantastisk. Hon har ett hjärta av guld och är klok, snäll, omtänksam, envis, rolig, påhittig och otroligt omhändertagande, speciellt mot sin lillasyster. Hon förgyller dagarna med sitt sprudlande skratt och bjuder på tänkvärda funderingar. Självklart har hon stunder då humöret tryter och då envisheten inte alltid uppskattas men det gör henne bara mänsklig.
Förut ville hon bara va prinsessa o bjöd gärna på en puss eller två men nu är det jeansshorts och skateboard som gäller och en puss får jag tigga mig till. Tydligen börjar min första bebis bli alldeles för cool för sin gamla mamma. Skulle gärna mysa mer men tycker samtidigt det är så härligt att se hennes utveckling från en lite harig prinsessa till en cool brud som numera vill åka skateboard överallt. Hon fascinerar mig!
Idag är det hennes dag o jag blir lätt nostalgisk en dag som denna. Hon är bland det största som har hänt mig och jag kommer för evigt va tacksam för att hon är min dotter!
Grattis min älskade Lovisa på 6årsdagen, du är fantastisk precis som du är o kommer alltid vara!

Jag älskar dig i all evighet!

Puss
Din mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar