söndag 8 december 2013

Långa dagar

Om veckodagarna går fort så går ju helgdagarna ännu snabbare. Helt galet men det är kanske inte konstigt när det som den här helgen har varit full rulle. I lördags va det dags för den numera årliga traditionen med familjen Lamm, att besöka en julmarknad och i år föll lotten på Utö. Mysigt med båtturen ut och de små stånden. Mindre mysigt va "stormen" Sven som gjorde oss sällskap. Vi va rätt frussna när vi på eftermiddagen landade hemma hos familjen Lamm för middag. En otroligt skön dag och mysig kväll, verkligen en tradition som gillas. 
Till skillnad från gårdagen så tillbringades den här dagen i city. Fick av min kära make förra julen presentkort på spa behandling och idag så slog jag till. Lite i sista stund kan kanske tyckas men herregud va skönt det va idag med 45 minuters pedikyr. Och då ska ni veta att jag är nog Sveriges mest kittliga person under fötterna men det gick faktiskt bra. Lite jobbigt under massagedelen men helt klart värt det för nu har jag så lena fötter att jag nästan slår Ebbas små baby feets . Tack hjärtat för behandlingen!
Adventsfika hos Camilla och fixa pepparkakshus har vi också hunnit med idag. 
Det är inte många timmar som vi har spenderat hemma den här helgen men så kan det bli ibland och
 kul har vi ju haft så går ju inte att klaga.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar