onsdag 27 januari 2010

Sjukt varmt

Väldigt mycke snö ute men här inne är det varmt som bara den. Har eldat hela kvällen så för tillfället är det 29 grader här inne. Nästan så att det är för varmt men jag klagar inte, för jag vet att värmen inte har tagit sig in i sovrummet så där är det svalt och behagligt. Perfekt för nattsömnen.
Karro och Linnéa kom på besök nu på kvällen så det blev inte en tråkig middag själv utan god middag å lite gott att dricka gjorde susen när snöstormen ven utanför dörren.
Va helt sjukt för idag när jag kom hem ifrån öppna förskolan så kunde jag inte få igen dörren ordentligt. Kunde stänga den men fick inte igen den helt så att jag kunde stänga. Va lite panikslagen först men efter lite skottning å några rundor med borsten så kunde jag stänga om mig å kan nu sova tryggt.
Är förbannat trött så ska hoppa i säng nu. Imorgon hoppas jag att det har slutat snöa så att jag slipper skotta å så att Mathias kan komma hem i hyffsad tid. Är ju alltid trevligt å se honom innan man nannar kudde.

Tack å hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar