tisdag 27 oktober 2009

Mmm....underbart

Vad skulle man göra utan underbara vänner? Ja livet skulle verkligen bli otroligt mycke tråkigare och svårare.
Som jag skrev tidigare så fick jag och Lovisa besök av Jenni och Karolina idag. Karolina kom tidigt och fick leka med Lovisa medan jag fixa maten (underbar fisksoppa om jag får säga det själv). Lagom tills det va dax för oss att sätta oss ner å äta så va det dax för sängen för Lovisa. Perfekt tajming!
Soppan blev god och sällskapet va underbart. Så himla skönt, mysigt å underbart att få va med tjejerna. Allt är så avslappnat å lätt. Ååå vi måste verkligen blir bättre på att få ihop det. Det räcker absolut inte med nån gång i halvåret.

Dax att hoppa i säng för min del. Skruttan åt inte upp halva flaskan ens så det kommer nog bli en sjukt tidig morgon imorgon.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar