lördag 17 oktober 2009

Rastlös

Känner mig såååå rastlös. Kände redan i torsdags att jag ville göra nåt den här lördagen. Lite fjortis kanske men kände mig sugen på ett glas vin. Försökte bjuda in lite olika folk men några va trötta efter veckan, andra skulle bort å de tredje funkade det inte för. Å nu sitter jag här i soffan, har precis sett AIK vinna (jäkligt bra) och ska snart bada lilla skruttan men sen är kvällen verkligen helt tom. Inte en enda plan finns det. Så det kommer bli en hemma kväll även denna kväll och det där glaset vin kommer inte att komma. Har ingen lust att öppna en hel flaska för att ta ett glas, även fast det finns skruvkork. Då kan jag lika gärna ta ett glas vatten.

Åååååå va uttråkad jag kommer att va om nån timme, om jag inte redan är det.
Hoppas ni andra får en rolig kväll i alla fall. Känner mig inte alls bitter. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar