fredag 9 oktober 2009

Nackspärr

Vaknade imorse och kände direkt att nacken inte va som vanligt. Spänner i hela nacken. Kan iofs röra huvudet, ser inte ut som ett totalt idiot, men det är inte skönt. Böjer jag bak huvudet så känns det som om det är två spikar som sticker in i nacken. Så där lagom skönt skulle man kunna säga men det vore en stor fet lögn.
Vet inte om det är straffat för att jag va in till stan igår ikväll å åt middag med jobbet. Men tycker att det är sjukt orättvist då, kom ju hem tidigt och drack endast 2 glas vin. Men det är väl nån som inte gillar mig där uppe å nu ska straffa mig. Eller är det kanske syrran som utfört nån wodo-grej på mig för att jag inte kunde träffas igår. Är det så?
Om det nu är så så får du gärna trolla bort det där nu för jag har fattat piken. Aldrig säga nej till syrran mer.Ska inte upprepas. I promise!

Förutom nackspärren så är det en annan sak som också inte har gått som jag planerat. Imorgon fyller Mathias syrra hela 40 år. Gamla tanten ska ha öppet hus och tanken va att vi skulle dit hela familjen och fira henne. Men idag ringde tanten och sa att hennes yngsta, Evelina är förkyld å då blir det ett stort NO NO att åka dit med Lovisa. Vi har ju ganska nyligen slutat med masken och har absolut ingen som helst lust att börja med den igen. Evelina är ju så stor så att hon inte nyser rakt ut men dom där baskiluskerna sprider sig ju som en löpeld så har ingen lust att chansa. Men säg det problem som inte är till för att lösas. Mamma som va här å fika erbjöd sig att ta Lovisa för några timmar så att vi kan åka dit å fira Camilla ändå. Så då va det problemet löst. =D Fasiken vilken tur man har som har familjen nära. Snacka om lyx.

Lovisa slaggar för tillfället men borde vakna snart så jag ska väl kamma till mig lite så att man kan visa sig ute. Går ju inte å gömma sig inne hela dagarna.

Ciao

1 kommentar:

  1. Somliga straffas med detsamma som man brukar säga...

    SvaraRadera