onsdag 7 oktober 2009

Nån som jävlas med mig?

Blääää, jag har nästan aldrig nåt planerat men självklart så ska det dyka upp tre saker samtidigt. Imorgon va tanken att jag skulle träffa fina Klara ifrån Piteå som är nere i Stockholm på kurs. Sen idag så ringde dom från jobbet och berätta att dom ska ha möte med middag imorgon. Eftersom jag inte har kunnat gå de andra gångerna när dom har haft möte så kändes det rätt angeläget att gå nu. Kan ju va bra å visa fötterna lite, även fast man är mammaledig.
Å sen på allt detta så ringde syrran nu på kvällen å undra om jag på nåt sätt kunde hoppa över att träffa jobbet imorgon. Hon hade nån överraskning. Varför ska allt krocka? Kan ju omöjligt träffa Klara, jobbet och syrran på en å samma kväll. Varför? När alla andra kvällar är lediga så är det ju rätt sjukt att allt sammanfaller samma kväll. Måste va nån som jävlas med mig.

Kan man klona sig själv på nåt sätt?

1 kommentar: