tisdag 17 november 2009

En bättre dag

Idag har varit en mycke bättre dag än igår. Natten va sisådär men avslutades med sovmorgon till halv tio, så kan inte klaga på det ändå.
Efter frukost och lunch för Lovisa så begav vi oss till Skärholmen med Yvonne å Emelie. Hade inte tänkt att va där så länge men efter att ha hittat present till Mathias från mig å Lovisa så blev det lunch och fika å sen va klockan redan 4. Tiden går fort när man har roligt.
Kom hem å va glad över att Lovisa verkade ha hittat tillbaka till sig själv igen så gjorde jag lite middag till henne. Men säg den lycka som varar.... ville varken ha första burken mat, inte andra, inte gröt å inte välling. Några skedar mat å sedan lite efterrätt va allt jag lyckades få i henne. Nu ligger hon å sover å jag hoppas att hon inte vaknar 18 gånger den här natten. Går hellre upp klockan 7 än att springa upp å ner hela natten. Den som lever får se.

Ikväll ska jag försöka plocka undan lite. Just nu ser det ut som sju svåra år här hemma. Orkade inte lyfta ett finger igår. Men tar igen det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar