lördag 21 november 2009

Kalas för hela slanten

Eftersom Mathias har fyllt år så har det varit kalas här hemma i tre dagar. I torsdags va det bara vår lilla mini familj, igår va hela klanen Parkenberg här hemma för lite middag å idag har min familj varit här för lite kalas-fika. Full rulle med andra ord.
Både igår å idag har det varit trevligt å helt ärligt kan jag säga att det är lite tur att vi delade upp familjerna lite. Hade varit lite svårt att serva 26 personer middag å fika. Plus att det i såna lägen är svårt att hinna prata med folk. Nu hanns det med och det är ju alltid trevligt.
På grund av diverse saker så kom min familj i två omgångar men nu med facit i hand så va det bara bra. Då hann jag åka till Flempan å kolla på Olivia när hon spelade innebandy. Det va deras första turnering och det va så kul å se henne. Kanske är partisk men jag tycker hon va riktigt duktig för att bara ha spelat sen i augusti.

Nu på kvällen har vi bara softat å tagit det extremt lugnt i soffan. Matta efter allt kalasande så handla vi hem mat från indiern. Smurrigt värre. Sen blev det Johan Falk nr 5. Har gillat dom andra men måste säga att den här va riktigt medioker. Kändes rätt seg.

Nu sitter vi som två utslagna soldater å det är väl dax att krypa till sängs men frågan är om vi ens orkar det.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar