fredag 27 november 2009

Puh....

Jag är lite stolt över mig själv idag. Efter att skruttan sovit sin förmiddags nap så begav vi oss till barnens favoritaffär, Toys`r us. Jag fattar såklart att Lovisa inte riktigt fattar att alla saker på väggarna och överallt i butiken är leksaker men jag tycker ändå att hon studsade upp lite extra när vi klev in i butiken. Säkert inbillning men ändå.

Det jag är stolt över är att jag den 27 november redan har 6 av 10 julklappar klara. Då har jag iofs inte räknat med julklapparna till Lovisa men ändå. Visst är det imponerande? Jag brukar alltid jaga julklappar de sista dagarna men i år har jag all tid i världen som dom säger.

Tyvärr så är det dom svåraste kvar. Men sak samma...idag tänker jag njuta av att ha fixat 6 stycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar