lördag 28 november 2009

Trött,eller?

Är väl egentligen lite trött men känner ändå att jag inte kommer kunna sova om jag skulle kasta mig i sängen. Å inte har jag nån rolig bok heller som jag kan läsa. Har börjat på Jesper Juuls bok "Ditt kompetenta barn" men den är faktiskt lite jobbig att läsa så där innan man ska sova. Måste hitta en bättre. Nån som passar som lite skön läsning innan John Blund kommer.
Den får inte va för spännande heller. Fick nämligen en bok av Jenni- Blondie av Birgitta Andersson. Eftersom hon jobbar på förlag nu så fick jag förmånen att läsa förhandsexemplaret av boken å jag kan verkligen varmt rekommendera boken. Ruskigt bra! Blir svårt att toppa den nu faktiskt.

Nä, borde verkligen sova men kan ändå inte. Nu ångrar jag att vi inte har fixat till tv:n i sovrummet. Då hade man kunnat slötitta på tv tills jag somna. Nu blir det väl till å räkna får.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar