söndag 1 november 2009

Har en dålig känsla

Om drygt 36 minuter börjar matchen med stort M. AIK ska slåss för att få hem guldet till Solna. Det måste bara ske!
Tyvärr så har jag en dålig känsla i magen av att det inte kommer gå vägen. Vet inte varför men kändes så redan i morse när jag vakna. Har känt mig på lite dåligt humör hela dagen utan att kunna säga varför. Å dåligt humör bådar inte gott inför matchen. Inte för att jag ska spela men på nåt konstigt sätt så känns det som om att varje gång när jag hejjar på ett lag eller person så går det inte vägen, det blir inte som jag vill. Borde jag i detta fall hejja på Göteborg för att det ska gå vägen för AIK?

Nä nu rinner klockan på å det är dax att dra ner till Helena för att ladda inför matchen.
Håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar