torsdag 17 december 2009

Dubbel jippi!

Mathias ringde precis och sa att han får åka med det sista flyget hem, går 21.15. Så jag får hem min älskling idag i alla fall. Underbart!

Å det är inte bara den underbara nyheten jag har fått. Nästan precis efter att Mathias ringt så ringde Sebbe, Karros pojkvän å sa att han skulle åka förbi mamma å pappa å ploga deras infart. Också helt underbart. Dom kommer ju hem på lördag å för att dom överhuvudtaget ska kunna komma in på tomten så va det tvunget till att skottas och hade inte Sebbe varit så snäll å gjort det så hade det varit varit för mig att skotta imorgon. Känns otroligt skönt att slippa det. Tack snälla snälla Sebbe!

Trodde kvällen skulle bli tråkig men nu kommer både älsklingen hem å jag slipper problemet med skottningen.

kan det bli mer LOVELY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar