tisdag 1 december 2009

Taskig hörsel tydligen

Tydligen så har jag inte lyssnat tillräckligt bra på min karl. Va helt säker på att han sa att han skulle på kurs i Sigtuna och skulle sova borta över natten. Blev sen glatt överraskad när han sa att han va på väg hem. Tydligen va kursen i Sollentuna och övernattning va inte på tal. Sollentuna - Sigtuna.... same shit different name ha ha ha. Är väl några mil där emellan men det är ju på fel sida av stan å det är det som räknas. Allt norr om stadshagen är som öken för mig. Eller Solna hittar jag till också.

Börjar må bättre så har en liten lös plan på att ta en promenad ner till centrum imorgon. Skulle ha behövt göra det i måndags men bättre sent än aldrig.
Nu är jag trött på att inte ha någon ork alls i kroppen så imorgon när jag vaknar så ser jag fram emot att ha en massa sprudlande energi i kroppen. Då kanske det kan bli både promenad å jul fint här hemma. Det skulle va nåt va?!

2 kommentarer:

  1. Skönt att jag bor söderut ... vill inte "vara" öken :-)

    Kram
    Mårten

    SvaraRadera
  2. Samma här, tråkigt om hon inte skulle hitta till oss eller hur ;o9 hehe

    Syster yster

    SvaraRadera