söndag 13 december 2009

Vilken helg!

Vilken helg jag har haft. Den började redan i torsdags när det va dax för kryssning med jobbet på Birka Paradise. Sammanlagt va vi drygt 140 pers ifrån jobbet som åkte å det märktes att vi gjorde det stora antalet på båten.
Redan i hytten fick man in känslan för fest. Där hade dom lämnat en liten påse med skumpa och tilltugg. Då visste man att nu blir det fest. Å det blev det. När väl dansgolvet slagit upp portarna så va det inte många sekunder som jag inte befann mig där, dansande som en tok. Förr eller senare så kommer man ju ändå va den där pinsamma mamman så jag tänkte att jag lika väl kunde köra det på en gång. =D
När fötterna gav upp så va klockan efter 3 och jag kände att kvällen va på topp. Å man ska ju gå när det är som bäst. Trodde att jag skulle ha svårt att sova men hann lägga huvudet på kudden i mindre än en minut innan jag sov. Dagen efter så började inte konferensen förens efter lunch vilket gjorde att man lätt kunde sova och bara glida omkring. Hur skönt som helst.

När jag va där på båten kände jag verkligen att jag vill tillbaka till jobbet, inte just nu men sen när det är dax att börja jobba. Saknar dom!

Resten av helgen har erbjudit julmarknad inne i stan å sen middag med tjejerna på kvällen. Å idag....absolut ingenting. Har verkligen bara slappat hela dagen. Gått i mjukisar hela dagen. bortsett ifrån den timmen vi va på Maxi för att handla. Så otroligt skönt att avsluta helgen på ett sånt sätt. Inte behöva stressa utan bara va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar