tisdag 15 december 2009

Julkort

Nu i juletider så ska man ju som vuxen skicka en massa julkort till nära å kära. Men helt ärligt så har tiden sprungit iväg från mig. Man kan kanske tycka att jag borde ha all tid i världen eftersom jag är "hemma hela dagarna" och borde hinna fixa det men så är inte fallet. Hade en fin tanke om att fixa fina julkort och skicka till de vi inte träffar under julen men så är inte fallet just nu. Tiden har bara sprungit iväg och imorgon är sista dagen att skicka. Attans. Det stör mig lite att jag inte har hunnit fixa det men även solen har väl sina fläckar. Kanske får släpa med mig Lovisa till en fotoautomat imorgon å köra några snabbfoton så kanske man hinner skicka några i alla fall. Eller?
Hur många skickar julkort nu för tiden egentligen?
Känns lite gammalmodigt, nåt som ens föräldrar gör men samtidigt så är det ju kul
med julkort. All post som inte är räkningar uppskattas. =D

Kan i alla fall bjuda på ett kort här.

God Jul allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar