fredag 4 december 2009

Sunda Sofia

Va inne på expressens hemsida och kom in på en länk där man kunde testa vilken föräldrar typ man var. Några snabba frågor och sen fick man svaret. Va ju inte helt rätt att göra det av mig med tanke på att en del frågor va mer inriktade på när barnet va större, typ skulle på disco första gången. Där är det ju svårt å veta vad man skulle göra. Men svarade i alla fall så som jag känner att jag skulle göra, om jag va i den situationen nu. Till min lättnad blev jag Sunda Sofia. Känns bra. Vill inte va en hönsmamma med ett stort kontroll behov eller slappa morsan som inte engagerar sig i sitt barn.
Gå in och testa själva: http://www.alltombarn.se/sakertrygg/honsiga-herman-eller-vardslosa-vera-vilken-foraldratyp-ar-du-1.21423/1.21424

Tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar