torsdag 10 september 2009

En egen butler

Såg nån reklam igår där man kunde vinna sin egen butler för ett helt år. Då satt vi å skratta åt det. Det skulle ju kännas jäkligt märkligt att ha någon som passar upp en å typ häller upp dricka till en tyckte vi. Men nu har jag ändrat mig. Tänk va skönt att ha någon som ser till att man har det bra å framförallt att man får med sig alla saker när man ska iväg. Hade behövt det idag.
Åkte till huddinge för att fortsätta jakten på en slips till Mathias. Emelie skulle också dit så vi hade sällskap. Precis när jag plockat ur vagnen å vi börjat gå så kommer jag på att plånkan ligger hemma i hallen. Vad den nu gjorde för nytta där. Ingen nytta alls enligt mig. Vi tog en sväng i centrum i alla fall å jag hitta ingen slips. Kändes faktiskt bra. Hade ju varit surt å hitta en å inte ha några pengar.
Fattar inte hur jag kan va så virrig hela tiden. Hoppas det blir bättre snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar