torsdag 3 september 2009

Trött, tröttare, tröttast

Så fort jag säger att nåt går bra så känns det som om det ändras. Sa ju förut att Lovisa trots att hon är sjuk sover hela natten och att jag av s glad för det. Tjii fick jag. Inatt vaknade hon säker tusen gånger, blev lugn när hon fick napp men spotta ut den efter nån minut.Började gny och hosta. Ville inte sova men kunde inte få upp ögonen heller. Tror inte att jag sov mer än 20 min i sträck. Vid fyra så va jag levande död kändes det som och kanske Lovisa märkte det för sen sov hon faktiskt till klockan 8. Tycker ju självklart synd om henne, hon gör det ju inte för att jävlas men är det inte typiskt att bara för att jag sa att hon varit så duktig så sket det sig den natten(?)

Borde passa på att sova nu när hon slaggar men samtidigt så har jag så svårt att sova så här mitt på dagen, känner mig inte speciellt trött då och sen är det skönt att få fixa i ordning sig i lugn å ro. Får se hur länge hon sover.


Gäsp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar