fredag 11 september 2009

Simring

Igår va det babysim igen. Förra veckan missa vi det eftersom Lovisa va sjuk.
Eftersom inte både jag och Mathias får bada samtidigt så turas vi om att bada med Lovisa. Å igår va det Mathias tur. Å tur va väl det. Det va nämligen dax att bada med simring. Lite läskigt tycker jag men det gick bra. Hade jag varit i så hade jag nog inte vågat släppa så det va bra att det va Mathias som fick köra den här gången.
Hon är ju lite liten jämfört med de andra i gruppen så hon fyllde ju inte ut den lika bra som de andra men jag tycker ändå att hon klara sig väldigt bra. Men hon fick inte riktigt till det där med att sparka också så att hon kunde simma fram utan behövde lite hjälp på traven. Men så söt hon är. Glad trots att man ser att hon får kämpa och är alldeles slut egentligen. Tänk vilka framsteg ändå från första gången vi va där. Då orkade hon en kvart å då va vi bara i vattnet. Nu orkar hon hela lektionen å prövar en massa olika saker.

I början gick det inte så bra

Men sen klara hon det galant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar