lördag 5 september 2009

Finaste, underbaraste Jenni

Jag har världens bästa vän. Alla kategorier.

Efter att E-on killen varit här å fått skämmas ringer Jenni. Fick ett kuvert av henne när vi hade fest som jag inte fick öppna förens hon sa till. Kuvertet har legat tryggt i underklädeslådan.=D
Hon ringer och säger att jag ska gå å öppna kuvertet i ett enskilt rum. Samtidigt som jag öppnar och läser lappen där det står pling plong så ringer det på dörren. Springer dit å utanför står Jenni. Underbara hon. Säger till mig å göra iordning mig för Martin ska köra oss nånstans. Väldigt chockad och glad så rusar jag in å gör iordning mig.(Tur att jag redan hade plattat till håret) Pussar Mathias och Lovisa hej då å hoppar in i bilen. Martin kör oss till söder där vi fortsätter till fots.Är ju inte så hemma inne i stan å fortfarande lite chockad så märker inte att vi är på väg till Gondolen. En ljuvlig drink och en fantastisk utsikt och underbart sällskap.
En stund senare så är det dax att få vidare.Fortfarande inte en aning om vart vi ska eller hur kvällen ska gå. Kommer till restaurangen Fyra knop (kan varmt rekommendera den) där hon beställt bord för oss. God mat, verkligen å gott vin. Massa skitsnack och jäkligt mycke skratt blir det. När vinet är slut så drar vi vidare till gamla stan å Le Rosche (stavningen är garanterat fel).Där blir det efterrätt å mera vin. Sitter å spanar in folket och ovan vid så mycke folk så är jag imponerad av alla olika människor som vistas ute.
Eftersom det va hyffsat vädret å humöret va över topp så drog vi vidare till Debaser Medis för att där ta en god drink å lite öl å åter spana på folk.

Tack underbara Jenni för en helt fantastisk kväll. Du är världens finaste människa och jag är så glad för att du finns i mitt liv. Ingen annan kan någonsin fylla dina skor. Blir tårögd över hur fin du är.Är så jäkla glad över dig och hoppas att jag för alltid får dela ditt liv.

Jag älskar dig Jenni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar