onsdag 2 september 2009

Natten gick rätt bra. Va uppe å stoppa i nappen nån gång men annars sov hon ända fram till 6-tiden. Hade hoppats på att hon skulle må bättre idag men icke sa nicke. Fortfarande jätte rosslig och rätt seg. Orkade va vaken i drygt två timmar här på morgonen innan hon somna om igen. Så idag blir det otroligt lugnt. Hon sover för tillfället så jag har passat på att fixa med tvätten å diskmaskinen. Funderar på att dammsuga lite också. Det skulle behövas men får se om jag väntar med det. Hör hur hon ligger å hostar lite å vill inte att hon ska riskera att väckas nu när hon precis somnat. Knepigt det där. Eller iofs inte. Hade hon inte varit sjuk så hade jag dragit en sväng med dammsugaren men vid sjukdom så är det lite annat. Hur jag gör återstår att se.

Plocka undan ska jag i alla fall göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar