onsdag 30 september 2009

Onsdag

En helt vanlig onsdag hemma hos familjen Weckström/Parkenberg har utspelat sig idag. Va uppe i lagom tid och skrotade runt hemma fram till lunch. Sen va det dax för veckans matshopping. Förutom all mat så fick alla i familjen en liten sak. Lovisa en rosa necessär med en grön krokodil på (bra att ha för framtida bruk), Mathias en tidning (Illustrerad vetenskap) samt en chokladkaka och själv så unna jag mig också en tidning. Men ingen choklad för min del. Pointsen ryker så fort då =D
Man kan väl sammanfatta dagen som otroligt lugn å skön.
Resten av veckan blir det däremot en del å göra.
Veckans schema:
Torsdag:Babysim och jag ska klippa mig
Fredag: Underbara barn mässan i Älsvjö
Lördag: Kalas för Lovisas kusin Evelina, Mathias är sen borta hela kvällen för grabbkväll
Söndag: 1-års kalas för Lovisas kusin Hampus

Som sagt det blir en del de närmaste dagarna men försöker hålla det till max en sak om dagen. Inge kul å åka runt som en jojjo. Speciellt nu när Lovisas två första tänder håller på å bryter ut. Man kommer ju inte ihåg hur det va när man själv fick sina första tänder men bara tanken på att en tand ska spricka igenom tandköttet gör ju ont.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar