fredag 4 september 2009

Underbara tjejer

Vilka underbara vänner jag har. Igår så bjöd Karro och Linnéa mig på middag och bubbel. Detta för att fira min födelsedag. ( Ja jag har firats mycke nu =D ) Det va bubbel, vin och otroligt god mat, som alltid när Linnéa står vid spisen.
Va så otroligt kul å träffa tjejerna. I och med sommaren så har det blivit dåligt med tillfällen att träffas och nu så träffades vi alldeles själva för första gången sen Lovisa kom. Nu är ju Lovisa väldigt lätt å ha med men ändå skönt att få kunna ge 100% uppmärksamhet till dom. Det va ju så länge sen sist och jag har verkligen saknat det. Dom är verkligen fina och det är så kul å snacka allt från barn, dejter, sex å allt annat mellan himmel å jord. Tack underbara ni för en fin kväll!
Ser fram emot vår dag på centralbadet. Lovely.

Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar