onsdag 23 september 2009

Som nyförälskad

Idag på eftermiddagen så lämnade vi skruttan hos hennes farmor och farfar för att åka till Heron City för middag och bio. Kändes underbart att få åka iväg alldeles ensamma å bara få va med varandra. Sitta å prata i lugn å ro och vi försökte verkligen att inte bara prata om vår lilla älskling. Inte alltid så lätt dock.
Efter middagen blev det "Flickan som lekte med elden" Den va riktigt bra tycker jag. Den va läskig så jag va "tvungen" att krypa närmare Mathias. Mysigt.
Vi konstatera att medelåldern va väldigt hög jämfört med andra gånger vi varit på bio. Är väl många av den äldre generationen som har läst Stieg Larssons böcker å vill se filmerna. Kan verkligen rekommendera att se filmen. Helt klart sevärd.

Efter bio så åkte vi för att hämta skruttan. Kliver innanför dörren och där ligger hon i vagnen med benen uppe i luften. Å med världens leende. Yvonne hade försökt få henne å sova å hade försökt å prata med henne å sagt att hon skulle sova innan vi kom. Men icke sa nicke. Hon ville va uppe å mysa med sin farmor å farfar. Allt hade gått bra å hon va på ett strålande humör. Känns så otroligt skönt att det funkar att lämna bort henne utan att det blir en massa strul. Att hon inte sov kl 20 som hon brukar är ju ingen fara, bara hon är go å glad. Å hon somnade på en gång när vi hoppa in i bilen. Att hänga med sina päron va tydligen inte lika kul som att va borta och busa. Hon är så himla go vår lilla prinsessa.

Tack älskling för en underbar kväll. Känner mig som nyförälskad och är så glad och lycklig att jag har dig i mitt liv.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar